HAREKET ve ANTRENMAN BİLİMLERİ TEZLİ YÜKSEK LİSANS
- Ana Sayfa
- Genel Bilgiler
- Ders Programı
- Ders Kataloğu
- Akademik Kadro
- Öğretim Planı
- Ders İçerikleri
- Bütün Haberler
- Bütün Duyurular
- Bütün Etkinlikler
- İletişim
Genel Bilgiler
Amacı: Ülkemizi uluslararası spor arenasında başarıya götürecek antrenman bilimi alanında uzmanlaşmış antrenörler ile bu alanda bilimsel çalışmalar ortaya koyarak katma değer kazandıracak yetkin bilim insanları yetiştirme programın açılma gerekliliğidir. Bu bağlamda program ile sportif hareketlerin fizyolojik, anatomik, biyolojik ve biyomekanik temellerinden yola çıkarak antrenman bilimi, spor biyomekaniği, egzersiz fizyolojisi, sporcu sağlığı, spor sakatlıkları ve rehabilitasyon alanlarında sahip olduğu bilgilerle ülkemiz sporuna ve sporcularına bilimsel temelli hizmet verecek, sporcuların performansını arttıracak, sporcuları sağlığını tehdit eden faktörlerden korunmalarını sağlayacak, her yaş, cins ve düzeyindeki sporcular için antrenman planlayan, egzersiz uygulamalarını planlayıp, uygulayabilen; bu konularda derinlemesine bilimsel araştırmalar yapabilen, yayınlayabilen, üretken ve araştırmacı, uzman antrenör yetiştirmek hedeflenmektedir.
Böylece sporun her dalı ve insan hareketleri ile ilgili uğraşlarda, amatör ve profesyonel spor kulüpleri ve milli takımlarda çalışacak biçimde nitelikli, araştırmacı, üretken, sporun ve her seviyedeki sporcunun sorunlarını bilerek çözüm yolları arayan, sporcunun seçimi ve yönlendirilmesiyle performanslarının arttırılmasına yönelik sportif teknik ve taktiğin geliştirilmesi doğrultusunda uygulamalar yapan, sporun bilimsel teorik temellerinin uygulama alanlarında kullanımını sağlayan uzmanlar yetiştirilecektir. Bütün bu amaçlar doğrultusunda Kastamonu Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu olarak ulusal düzeyde eğitim vermek adına bu yüksek lisans programın oluşturulması planlanmıştır.
Program Dili: Türkçe
Kabul ve Kayıt Koşulları:
Tezli Yüksek Lisans Programına başvurulabilmesi için aşağıda verilen şartların sağlanması gerekir:
- Adayların, ilgili EABD tarafından uygun görülen ve EYK tarafından kabul edilen bir lisans diplomasına sahip olması gerekir.
- ALES’ten, başvurduğu program puan türünden en az 55 (elli beş) puan alması.
- Başarı değerlendirme notu, ALES notunun %50’si, lisans mezuniyet notunun %25’i ve yazılı sınav notunun %25 inin toplamı alınarak belirlenen başarı notlarına göre en az 60 puan almak kaydıyla en yüksek puanlı adaydan başlayarak ilan edilen kontenjana göre adaylar müracaat ettikleri öğrenim programlarına yerleştirilirler. Yazılı veya mülakat sınavında 100 üzerinden 60 puanının altında alan öğrenciler için başarı değerlendirme notu belirlenmez ve bu öğrenciler başarısız kabul edilerek sıralamaya alınmaz. Sıralamada eşitlik olması halinde lisans not ortalaması yüksek olan adaya öncelik verilir.
- İlan edilen kontenjanın 5 (beş) katı kadar öğrenci yazılı sınava alınır. Diğer başvurular değerlendirmeye alınmaz.
- Tezli Yüksek Lisans Programına başvuran adaylar arasından yukarıda belirtilen başarı değerlendirme notuna göre sıralama yapılır. İlan edilen kontenjan sayısı kadar aday, kesin kayıt yaptırmaları için enstitü internet sayfasında ilan edilir. Asıl listede yer alan adaylardan kayıt yaptırmayanların yerine ilan edilen gün ve saatte yedek listeden kontenjan tamamlanana kadar, başarı sıralamasına göre kayıt alınır.
Öğrenim Süresi:
(1) Tezli yüksek lisans programının süresi, her dönem için kayıt yaptırıp yaptırmadığına bakılmaksızın dört yarıyıl olup, program en fazla altı yarıyılda tamamlanır.
(2) Dört yarıyıl sonunda öğretim planında yer alan kredili derslerini ve seminer dersini başarıyla tamamlayamayan veya bu süre içerisinde en az 2,50 ağırlıklı genel not ortalamasını sağlayamayan, azami süreler içerisinde ise tez çalışmasında başarısız olan veya tez savunmasına girmeyen öğrencinin enstitü ile ilişiği kesilir.
(3) Tezli yüksek lisans programı, en az iki yarıyıl tez çalışması olmak üzere, en erken üç yarıyılda tamamlanabilir.
Ders ve Kredi Yükü:
(1) Tezli yüksek lisans programı toplam 21 krediden ve 120 AKTS’den az olmamak şartıyla, EABD/EASD başkanlığının öngördüğü zorunlu ve/veya seçmeli seminer dersi dâhil en az sekiz ders, uzmanlık alan dersi ve tez çalışmasından oluşur.
Ders Programı
Ders Kataloğu
Öğretim Planı
Ders İçerikleri
Hareket ve Antrenman Bilimleri Tezli Yüksek Lisans Programı Dersleri ve İçerikleri | |||||||
Sıra No | Ders Kodu | Ders içeriği | Seç/Zr | AKTS | Teori | Uyg. | Kredi |
1 | HAB 501 | Antrenman Bilimi Dersin amacı; öğrencilerin, antrenman biliminin doğuşu hakkında bilgi sahibi olmalarını sağlayarak; neden bir bilim dalı olduğu; antrenman teorisi ve antrenmanın temel ilkeleri gibi temel kavramların tanımalarını, antrenman yüklenmeleri sonucunda organizmada ortaya çıkan stres, yorgunluk ve toparlanma gibi etkilerinin derinlemesine irdelemelerini, performans gelişimi için oluşturulacak antrenman planlamasında, yüklenme dinlenme ilişkisinin kurulabilmesi sonucunda antrenman bölümleri, mikro, makro, yıllık planlarının hazırlayarak; planlarda farklı düzenlemelerin antrenman etkisini nasıl değiştirdiğini; antrenmanın özel olma, yüklenme-yorgunluk-uyum, geriye dönüş, giderek artan yüklenme, alternatif yüklenme ve bireysellik ilkeleri içerisinde öğrenmelerini, yapılandırılmaları gibi kavram ve becerilerini güncel literatür desteği ile kavratmaktır. | ZR | 7,5 | 3 | 0 | 3 |
2 | HAB 502 | Egzersiz Fizyolojisi Dersin amacı; öğrencilere insan vücudunu meydana getiren hücre, doku, organlar ve sistemlerin fizyolojisi; İnsan organizmasının fiziksel eforlara enerji sistemleri, kısa ve uzun dönemde uyumu, enerji kaynakları ve metabolizmanın düzenlenmesi, antrenmanın fizyolojik temelleri, farklı egzersizlerde iskelet kası ve egzersize adaptasyonları; hareketin nöral kontrolü; endokrin sistemin akut ve kronik egzersize yanıtları konularını güncel literatür desteği ile kavratmaktır. | ZR | 7,5 | 3 | 0 | 3 |
3 | HAB 503 | Spor Bilimlerinde Araştırma Teknikleri Dersin amacı; öğrencilerin bilimsel araştırma projelerini, yüksek lisans tezi çalışmalarına ve ulusal, uluslararası arenada kabul görecek nitelikte makale hazırlamalarına destek olmak amacıyla zorunlu olarak verilecektir. Bu derste spor bilimleri alanında bilimsel araştırma yöntemlerinin temel kavram, başlıca araştırma tür, yöntem ve modellerini, araştırmada problemi, yöntemi, bulgu, yorum, sonuç ve önerilerin ortaya konulmasında izlenecek yolların kavranması, uygun istatistiklerin seçimi konularını derinlemesine irdelenerek araştırma önerisi ve rapor hazırlama tekniklerinin öğretimini içerir. | ZR | 7,5 | 3 | 0 | 3 |
4 | HAB 597 | Seminer Dersin amacı; yüksek lisans öğrencilerinin, tez konuları ile ilgili güncel ve eğitim öğretim sürecine katkı sağlayacak bir çalışmayı, bilimsel araştırma yöntemlerine uygun olacak şekilde hazırlayarak, topluluk önünde anlatabilme, tartışabilme ve iletişim yeteneğini geliştirmedir. | ZR | 7,5 | 0 | 0 | 0 |
5 | HAB 598 | Uzmanlık Alan Dersi Dersin Amacı, lisansüstü öğrencinin tez çalışmasına rehberlik eden, tez projesi ile ilgili, öğrencinin bilgi, beceri ve tutum kazanmasını sağlayan; öğrencinin aldığı lisansüstü programdaki zorunlu ve seçmeli ders konularının içeriğinden farklı olan bir hazırlık dersidir. | ZR | 0 | 0 | 0 | 0 |
6 | HAB 599 | Tez Çalışması Ders kapsamında öğrenciler, danışmanları yönetiminde ve denetiminde; “Hareket ve Antrenman Bilimleri” alanıyla ilgili güncel konuları, yerli, yabancı üniversite ve araştırma geliştirme kurumlarındaki çalışmaları inceleyerek, bu konularda araştırmalar yapması ve yapacakları çalışmaları kendi enstitümüz ve çevremizle karşılaştırarak, kendi çözüm geliştirme önerileriyle “Özgün Tez” hazırlanması amaçlanmaktadır. | ZR | 60 | 0 | 0 | 0 |
7 | HAB 504 | Antrenman Planlaması Dersin amacı; öğrencinin, farklı spor dallarının gerekliliklerini göz önünde bulundururarak günlük, haftalık, aylık, yıllık ve daha uzun süreli antrenman yapılarının planlama ilkesi içerisinde ele alarak, konuyla ilgili bilimsel sonuç ile yaklaşımlara bağlı antrenmanların düzenlenmesini öğrenmeleridir. | SEÇ | 7,5 | 3 | 0 | 3 |
8 | HAB 505 | Antrenman Bilimlerinde Laboratuvar ve Alan Testleri Dersin amacı; öğrencinin, antrenman planlama ve performans arttırma amaçlı hazılayacağı antrenman planlarında, antrenman etkisinin kontrolü, egzersiz şiddetini ve yüklerinin seçilmesi, planların amaçlanan hedeflere yönelik olarak yönlendirilmesi gibi amaçlar ile laboratuvar ve sahada uygulanan fiziksel, fizyolojik ve performans testlerinin yöntem, protokol ve uygulama yollarını öğrenmesidir. | SEÇ | 7,5 | 3 | 0 | 3 |
9 | HAB 506 | Ağırlık Çalışmaları Ve Vücut Geliştirme Dersin amacı; öğrencilerin bireysel sporlar ve takım sporlarında kuvvet performansının geliştirilmesi amaçlı uygulanacak günlük, haftalık, aylık, yıllık kuvvet antrenman programlarının bilimsel literatüre bağlı güncel araştırma sonuçlarında kuvvet antrenmanın fizyolojik etkilerinin kavranarak hazırlanması ve yöntemlerin öğretilmesidir. | SEÇ | 7,5 | 3 | 0 | 3 |
10 | HAB 507 | Antrenman Pratiği Ve Testler Dersin amacı; öğrencinin performans geliştirmek amacıyla hazırlanan antrenman programının takibi ve kontrolü amacıyla uygulanan fizyolojik ve performans testleri sonucunda elde edilen verilerin değerlendirerek yorumlanması ve uygulamada kullanımının öğrenmesini. | SEÇ | 7,5 | 3 | 0 | 3 |
11 | HAB 508 | Antrenmanın Fizyolojik Etkileri Dersin amacı; öğrencinin hareket ve antrenman bilimlerinde alan uygulamalarında kullanılan dayanıklılık, kuvvet, sürat ve esneklik özelliklerini geliştirmeye yönelik farklı antrenman yaklaşımlarını öğrenmek ve sportif performansın en üst seviyeye çıkarılması amacıyla kullanılan çeşitli antrenman uygulamalarına vücudun gösterdiği fiziksel ve fizyolojik adaptasyon süreçlerini kavramasını sağlamaktır. | SEÇ | 7,5 | 3 | 0 | 3 |
12 | HAB 509 | Egzersiz Fizyolojisinde Özel Çalışmalar Bu dersin amacı; öğrenciye farklı çevresel koşullarda egzersiz sırasında oluşan yorgunluğun fizyolojik nedenlerini irdeleyerek egzersize insan vücudunu meydana getiren hücre, doku, organlar ve sistemlerin akut ve kronik yanıtlarını, kronik egzersize uyumlarının solunum, dolaşım, nöral ve endokrin gibi fizyolojik sistemlerinin verdiği yanıtlar konularını güncel literatür desteği ile kavratmaktır. | SEÇ | 7,5 | 3 | 0 | 3 |
13 | HAB 510 | Fitnes Programları Planlama İlke ve Yöntemleri Bu dersin amacı; öğrencilere fitnes programlarının temel unsurlarını öğretmek ve farklı popülasyonlara göre (çocuk, genç, kadın, yaşlı) bireylerin antrenman programının amaçlarının ve bölümlerinin periyotlanması ile fitnes antrenmanı sonucu bireysel adaptasyon ve tepkilerinin değerlendirme yöntemlerini kullanılan laboratuvar ve alan testlerini, bu testlerin uygulama ve yorumlamasını, bireylerin fiziksel uygunluk özelliklerine ve amaçlarına göre egzersiz programlaması uygulamak, sonuçlar doğrultusunda yeniden program yazma ve sağlıklı olma yöntemlerini güncel literatür desteği ile kavratmaktır. | SEÇ | 7,5 | 3 | 0 | 3 |
14 | HAB 511 | İskelet Kası Fizyolojisi ve Egzersizin Etkileri Bu dersin amacı; öğrencilere farklı biçimde ve sürede uygulanan egzerizlerin kas fizyolojisi ve biyokimyası ve moleküler biyolojisi üzerinde gerçekleştirdiği akut ve kronik etkleri güncel literatür desteği ile kavratmaktır. | SEÇ | 7,5 | 3 | 0 | 3 |
15 | HAB 512 | Kalp Dolaşım Sistemi Fizyolojisi ve Egzersizin Etkileri Bu dersin amacı; öğrencilere farklı biçimde ve sürede uygulanan egzerizlerin kalp ve dolaşım sistemi üzerinde fizyolojik, biyokimyasal ve moleküler düzeyde gerçekleştirdiği akut ve kronik etkleri güncel literatür desteği ile kavratmaktır. | SEÇ | 7,5 | 3 | 0 | 3 |
16 | HAB 513 | Kondisyon Antrenmanı Bu dersin amacı; öğrencilere kuvvet, sürat, dayanıklılık, hareketlilik ve esneklik gibi temel motorik özelliklerin teorisinden yola çıkarak, kondisyon antrenman programını takım ve bireysel sporlar için hazırlanmak ve uygulanmak için temel özelliklerinin kavranma ve güncel literatür desteği ile irdelenmesini sağlamaktır. | SEÇ | 7,5 | 3 | 0 | 3 |
17 | HAB 514 | Takım Sporlarında Özel Ağırlık Çalışmaları Dersin amacı; öğrencilerin bireysel sporlar ve takım sporlarında kuvvet performansının geliştirilmesi amaçlı uygulanacak günlük, haftalık, aylık, yıllık kuvvet antrenman programlarının bilimsel literatüre bağlı güncel araştırma sonuçlarında kuvvet antrenmanın fizyolojik etkilerinin kavranarak hazırlanması ve yöntemlerin öğretilmesidir. | SEÇ | 7,5 | 3 | 0 | 3 |
18 | HAB 515 | Spor Bilimlerinde Literatür İzleme ve Makale İnceleme Bu dersin amacı; öğrencilere çalıştıkları alanda yapacakları bilimsel araştırma projeleri ve tamamlamak zorunda oldukları yüksek lisans tezi çalışmalarına destek olmak ve uluslararası arenada kabul görecek nitelikte bilimsel makale yazım kuralları hakkında teorik ve uygulamalı deneyim kazanmalarını; ayrıca bu husustaki etik değerlere sahip olmalarını sağlamaktır. | SEÇ | 7,5 | 3 | 0 | 3 |
19 | HAB 516 | Spor Sağlık Bilimlerinde Performans Testleri ve Reçeteleri Bu dersin amacı; öğrencilere farklı popülasyonlara göre (çocuk, genç, kadın, yaşlı) egzersiz programlaması yapmayı, fiziksel uygunluğun sağlık ve performans öğelerini ve bunları etkileyen faktörleri, fiziksel uygunluk değerlendirmesi öncesinde kullanılan sağlık ve risk faktörü değerlendirmelerini, fiziksel uygunluğun değerlendirmesinde kullanılan laboratuar ve alan testlerini, bu testlerin uygulama ve yorumlamasını, bireylerin fiziksel uygunluk özelliklerine ve amaçlarına göre egzersiz programlaması yapmayı güncel literatür desteği ile kavratmaktır. | SEÇ | 7,5 | 3 | 0 | 3 |
20 | HAB 517 | Sporda Yetenek Seçimi Bu dersin amacı; öğrencilere Yetenek ve yatkınlık kavramının tanımı, yetenek seçimi ve araştırmasına yönelik ön şartlar, bireysel ve takım sporlarında yetenek seçimi ilkeleri, uygulama örnekleri, bilimsel ve uygulama alanındaki deneyim birikimleri, yetenek seçimi için çagdaş model örneklerin değişik örneklemelerini güncel literatür desteği ile kavratmaktır. | SEÇ | 7,5 | 3 | 0 | 3 |
21 | HAB 518 | Egzersiz Ve Yaşlanma Bu dersin amacı; öğrencilere egzersizin yaşlanma sürecinde olumlu etkilerini egzersiz fizyolojisi konularından olan hücre fizyolojisi, sinyal iletimi, enerji sistemleri, farklı egzersizlerde enerji kaynakları ve metabolizmanın düzenlenmesi; iskelet kası ve egzersize adaptasyonları; hareketin nöral kontrolü; endokrin sistemin yanıtları ve yaşlanma hakkında güncel literatür desteği ile kavratmaktır. | SEÇ | 7,5 | 3 | 0 | 3 |
22 | HAB 520 | Spor Bilimlerinde İstatistik Bu dersin amacı; öğrencilerine branşa yönelik, sporcularının ve rakibin fiziksel, teknik ve taktik niteliklerinin elde edilmesi, bireysel ve takım halindeki değerlerin karşılaştırılma becerilerinin kazandırılması, ayrıca bu verileri bilimsel ortamda işleyebilme gibi gerekli; Analiz araçları, Yöntemleri, Gözlem, Verilerin elde edilmesi, Sınıflandırılıp Gruplandırılması, Tablolaştırılması, Grafiklerle İfade edilmesi, Elde edilen veriler ile ilgili bazı istatistiki işlemler, İşlem sonuçlarının yorumlanması konularını vermektir. | SEÇ | 7,5 | 3 | 0 | 3 |
23 | HAB 521 | Sporda Beceri Öğrenimi Bu dersin amacı; Öğrencilere, Öğrenme sırasında organizmada oluşan psişik ve fizyolojik süreçlerle birlikte becerinin edinilmesi için gerekli Beceri Tanımı Özellikleri (Hareket tanımı ve özellikleri, Beceri ve hareket farkları, Beceri çeşitleri, Hareket ve çeşitleri, Beceri ve hareket ilişkisi, Hareketin Nörofizyolojisi), Bellek ve bellek Kuramları, Motor Bellek, Hatırlama ve Unutma, Algılama ve Özellikleri, Bireysel Ayrılıklar Yetenek ve Kapasite, Beceri Öğrenimi Açısından Dikkat, Feedback, feedback kuramları ve Feedbackin Özelliği, KR ve KP, Reaksiyon Zamanı, Karar Verme Mekanizması gibi konuları vermektir. | SEÇ | 7,5 | 3 | 0 | 3 |
24 | HAB 522 | Sporcu Beslenmesi Bu dersin amacı; sporcu beslenmesindeki temel uygulamalar ile spor dalına özgü enerji-besin öğesi, sıvı gereksinimleri, egzersiz öncesi, sırası ve sonrasında beslenmede, yeme bozukluklarında, egzersize bağlı anemi konularını, sporcu beslenmesinde temel uygulamalar dışında, doping kapsamında yer almayan performansa yardımcı olduğu düşünülen bazı besin suplementlerinin ve uygulamalarının etkilerini güncel literatür desteği ile kavratmaktır. | SEÇ | 7,5 | 3 | 0 | 3 |
25 | HAB 523 | Spor Sakatlıklarından Korunma ve Rehabilitasyon Bu dersin amacı; Sporun kaçınılmaz bir sonucu olan travma ve spor yaralanmalarının önlenme potansiyelinin kavratılması ve spor yaralanmalarından korunmada dikkat edilmesi gereken faktörler, Ayrıca mümkün olan en kısa süre içerisinde sporcuları yaralanma öncesi seviyedeki fonksiyona ya da performans düzeyine ulaştırmak olarak tanımlanan Spor Rehabilitasyonunu literatür desteği ile kavratmaktır. | SEÇ | 7,5 | 3 | 0 | 3 |
26 | HAB 524 | Kronik Hastalıklar ve Egzersiz Bu dersin amacı; Fiziksel aktivite ile önlenebilen kronik hastalıklar ve kronik hastalığı olan kişilerde egzersizin nasıl tedavi amaçlı kullanılabileceği kavratmak ve Tip-2 diyabet, Hipertansiyon, Kardiyovasküler hastalıklar, Kanser vb. hastalıklar ile egzersiz ilişkisini öğretmektir. | SEÇ | 7,5 | 3 | 0 | 3 |
27 | HAB 525 | Futbol ve Antrenman Bu dersin amacı; Futbola yönelik motorik özellikleri geliştirecek antrenman yöntemlerinin kavratılması ve futbol antrenman yöntemlerinde yeni yaklaşımları öğretmektir. | SEÇ | 7,5 | 3 | 0 | 3 |
Bütün Haberler
Değerlendirme Toplantısı
KALİTE SÜRECİ DEĞERLENDİRME TOPLANTISI (07.10.2024)
Antrenörlük Eğitimi Anabilim Dalında Öğrenci Bilgilendirme Sunumu
Ders Programları
Tezli Yüksek Lisans Programlarına Kesin Kayıt Tarihleri
Hareket ve Antrenman Bilimleri Tezli Yüksek Lisans Başvuru Sonuçları
Beden Eğitimi ve Spor Tezli Yüksek Lisans Başvuru Sonuçları
Lisansüstü Programlara Başvurularda Sınav Tarihleri
Kalite Koordinatörlüğü ile Toplantı
2024-2025 Eğitim Öğretim Güz Yarıyıl Tezli Yüksek Lisans Başvuru Sonuçları
2024-2025 Güz Dönemi Öğrenci Alım İlanına buradan ulaşabilirsiniz.
2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Final ve Bütünleme Sınav Tarihleri
2024 Yılı Ulusal Staj Programı Hk.
2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Final ve Bütünleme Sınav Tarihleri
2023-2024 Akademik Yılı Güz Dönemi Kayıt Yaptıran Öğrencilerin Danışman Listesi (01/09/2023)
2023-2024 Akademik Yılı Güz Yarıyılı için Tezli Yüksek Lisans Anabilim Dallarına Kesin Kayıt Hakkı Kazanan Öğrencilerin Harç Borcu (31/08/2023)
2023-2024 Güz Yarıyılı Tezli Yüksek Lisans Programları Öğrenci Alımı Sonuçları Ve Kesin Kayıtları (28/08/2023)
2023-2024 Güz Yarıyılı Tezli Yüksek Lisans Programları Öğrenci Alımı - Değerlendirme Sonuçları (22/08/2023)
2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi Tezli Yüksek Lisans Yazılı Ve Sözlü Sınav Giriş Yeri Bilgisi (18/08/2023)
2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı Akademik Takvimi
2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi Öğrenci Alımı İlan Metni (09.08.2023)
Enstitümüzden mezun olan öğrencilerimizin dikkatine
Erasmus Öğrenci Hareketliliği
Kayıt Yenileme
Hareket ve Antrenman Bilimleri TYLP 2021-2022 Güz Yarıyılı Öğrenci Numaraları ve Öğrenci Danışman Listesi
Hareket ve Antrenman Bilimleri Tezli Yüksek Lisans Programı 2021-2022 Akademik Yılı Güz Yarılı Sınav Sonuç Listesi
Seminer Sunum Listesi
2020/2021 Akademik Yılı Bahar Yarıyılında Tez Savunma Sınavına Girecek Öğrencilerimizin Dikkatine!
Öğrencilerimizin Dikkatine
Tezli Yüksek Lisans Öğrencilerimizin Dikkatine (ORCID Numarası Alım Hk.)
Erasmus Programı
Ders Kayıt İşlemleri Duyuru
Veterinerlik Biyokimyası Tezli Yüksek Lisans Programı Açılması
Beden Eğitimi ve Spor Tezli Yüksek Lisans Programı Açılması
Enstitümüzde İlk Tez Savunma Sınavları Gerçekleşti
2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı Akademik Takvim
Lisansüstü Program Açılması
Enstitümüz Öğrenci Kabulüne Başladı
Lisansüstü Program Açılması
Bütün Duyurular
Değerlendirme Toplantısı
KALİTE SÜRECİ DEĞERLENDİRME TOPLANTISI (07.10.2024)
Antrenörlük Eğitimi Anabilim Dalında Öğrenci Bilgilendirme Sunumu
Ders Programları
Tezli Yüksek Lisans Programlarına Kesin Kayıt Tarihleri
Hareket ve Antrenman Bilimleri Tezli Yüksek Lisans Başvuru Sonuçları
Beden Eğitimi ve Spor Tezli Yüksek Lisans Başvuru Sonuçları
Lisansüstü Programlara Başvurularda Sınav Tarihleri
Kalite Koordinatörlüğü ile Toplantı
2024-2025 Eğitim Öğretim Güz Yarıyıl Tezli Yüksek Lisans Başvuru Sonuçları
2024-2025 Güz Dönemi Öğrenci Alım İlanına buradan ulaşabilirsiniz.
2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Final ve Bütünleme Sınav Tarihleri
2024 Yılı Ulusal Staj Programı Hk.
2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Final ve Bütünleme Sınav Tarihleri
2023-2024 Akademik Yılı Güz Dönemi Kayıt Yaptıran Öğrencilerin Danışman Listesi (01/09/2023)
2023-2024 Akademik Yılı Güz Yarıyılı için Tezli Yüksek Lisans Anabilim Dallarına Kesin Kayıt Hakkı Kazanan Öğrencilerin Harç Borcu (31/08/2023)
2023-2024 Güz Yarıyılı Tezli Yüksek Lisans Programları Öğrenci Alımı Sonuçları Ve Kesin Kayıtları (28/08/2023)
2023-2024 Güz Yarıyılı Tezli Yüksek Lisans Programları Öğrenci Alımı - Değerlendirme Sonuçları (22/08/2023)
2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi Tezli Yüksek Lisans Yazılı Ve Sözlü Sınav Giriş Yeri Bilgisi (18/08/2023)
2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı Akademik Takvimi
2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi Öğrenci Alımı İlan Metni (09.08.2023)
Enstitümüzden mezun olan öğrencilerimizin dikkatine
Erasmus Öğrenci Hareketliliği
Kayıt Yenileme
Hareket ve Antrenman Bilimleri TYLP 2021-2022 Güz Yarıyılı Öğrenci Numaraları ve Öğrenci Danışman Listesi
Hareket ve Antrenman Bilimleri Tezli Yüksek Lisans Programı 2021-2022 Akademik Yılı Güz Yarılı Sınav Sonuç Listesi
Seminer Sunum Listesi
2020/2021 Akademik Yılı Bahar Yarıyılında Tez Savunma Sınavına Girecek Öğrencilerimizin Dikkatine!
Öğrencilerimizin Dikkatine
Tezli Yüksek Lisans Öğrencilerimizin Dikkatine (ORCID Numarası Alım Hk.)
Erasmus Programı
Ders Kayıt İşlemleri Duyuru
Veterinerlik Biyokimyası Tezli Yüksek Lisans Programı Açılması
Beden Eğitimi ve Spor Tezli Yüksek Lisans Programı Açılması
Enstitümüzde İlk Tez Savunma Sınavları Gerçekleşti
2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı Akademik Takvim
Lisansüstü Program Açılması
Enstitümüz Öğrenci Kabulüne Başladı
Lisansüstü Program Açılması
Bütün Etkinlikler
Değerlendirme Toplantısı
KALİTE SÜRECİ DEĞERLENDİRME TOPLANTISI (07.10.2024)
Antrenörlük Eğitimi Anabilim Dalında Öğrenci Bilgilendirme Sunumu
Ders Programları
Tezli Yüksek Lisans Programlarına Kesin Kayıt Tarihleri
Hareket ve Antrenman Bilimleri Tezli Yüksek Lisans Başvuru Sonuçları
Beden Eğitimi ve Spor Tezli Yüksek Lisans Başvuru Sonuçları
Lisansüstü Programlara Başvurularda Sınav Tarihleri
Kalite Koordinatörlüğü ile Toplantı
2024-2025 Eğitim Öğretim Güz Yarıyıl Tezli Yüksek Lisans Başvuru Sonuçları
2024-2025 Güz Dönemi Öğrenci Alım İlanına buradan ulaşabilirsiniz.
2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Final ve Bütünleme Sınav Tarihleri
2024 Yılı Ulusal Staj Programı Hk.
2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Final ve Bütünleme Sınav Tarihleri
2023-2024 Akademik Yılı Güz Dönemi Kayıt Yaptıran Öğrencilerin Danışman Listesi (01/09/2023)
2023-2024 Akademik Yılı Güz Yarıyılı için Tezli Yüksek Lisans Anabilim Dallarına Kesin Kayıt Hakkı Kazanan Öğrencilerin Harç Borcu (31/08/2023)
2023-2024 Güz Yarıyılı Tezli Yüksek Lisans Programları Öğrenci Alımı Sonuçları Ve Kesin Kayıtları (28/08/2023)
2023-2024 Güz Yarıyılı Tezli Yüksek Lisans Programları Öğrenci Alımı - Değerlendirme Sonuçları (22/08/2023)
2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi Tezli Yüksek Lisans Yazılı Ve Sözlü Sınav Giriş Yeri Bilgisi (18/08/2023)
2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı Akademik Takvimi
2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi Öğrenci Alımı İlan Metni (09.08.2023)
Enstitümüzden mezun olan öğrencilerimizin dikkatine
Erasmus Öğrenci Hareketliliği
Kayıt Yenileme
Hareket ve Antrenman Bilimleri TYLP 2021-2022 Güz Yarıyılı Öğrenci Numaraları ve Öğrenci Danışman Listesi
Hareket ve Antrenman Bilimleri Tezli Yüksek Lisans Programı 2021-2022 Akademik Yılı Güz Yarılı Sınav Sonuç Listesi
Seminer Sunum Listesi
2020/2021 Akademik Yılı Bahar Yarıyılında Tez Savunma Sınavına Girecek Öğrencilerimizin Dikkatine!
Öğrencilerimizin Dikkatine
Tezli Yüksek Lisans Öğrencilerimizin Dikkatine (ORCID Numarası Alım Hk.)
Erasmus Programı
Ders Kayıt İşlemleri Duyuru
Veterinerlik Biyokimyası Tezli Yüksek Lisans Programı Açılması
Beden Eğitimi ve Spor Tezli Yüksek Lisans Programı Açılması
Enstitümüzde İlk Tez Savunma Sınavları Gerçekleşti
2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı Akademik Takvim
Lisansüstü Program Açılması
Enstitümüz Öğrenci Kabulüne Başladı
Lisansüstü Program Açılması
Adı Soyadı | Telefon | Mail Adresi |
---|---|---|
Doç. Dr. Defne Öcal Kaplan | 0366 280 42 12 | docal@kastamonu.edu.tr |